Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централното заключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с централното заключване

    Намерих доста теми с централното но не и такива като моето. Като натисна да заключа мигачите мигат, отзад до акомулатора едно реле щрака 3-4 пъти това с контактния ключ, с дистанционото на алармата мигачите мигат алармата се включва но вратите си остават отключени. Като заключа вратите ръчно после и с ключа и с дист. на алармата всичко се отваря нормално. Ако е някоя машинка на вратите прецакана поне за момент правят опит да се заключат и после се отварят Проверих бушона-здав е пък и то нали после вратите се отключват.
    Last edited by gigi; d.m.y г., 15:37.
    166 2.4JTD-00г.

  • #2
    Колега, мисля, че някоя машинка не сработва - тоест не подава сигнал за затворена врата. При мен като затварям вратата и ако щракне само на първия зъб колата не заключва с дистанционното - прави опит да заключи и секунда по късно отключва. Като затворя нормално и четирите врати заключва без проблем.
    sigpic
    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

    Comment


    • #3
      Това ме притеснява че не прави изобщо никакъв опит да заключи все едно че не отива ток, но когато заключа отвътре другите врати и шофюрската с ключа после всички се отключват нормално-значи има ток до механизмите.
      166 2.4JTD-00г.

      Comment


      • #4
        Обърни внимание на това като запалиш двигателя да нямаш лъжлива индикация за отворена врата. Ако има такова нещо, централното няма да сработи при опит за заключване.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          И това гледах не показва да има отворено нещо. Ако тоя модул за централното нещо не е наред възможно ли е да работи при отключване а не може да заключи, и всъщност къде се намира?
          166 2.4JTD-00г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
            И това гледах не показва да има отворено нещо. Ако тоя модул за централното нещо не е наред възможно ли е да работи при отключване а не може да заключи, и всъщност къде се намира?
            Модулът се води M80. Намира се зад ICS - а. Достъпен е откъм пасажерското място, като свалиш сивата тапицерия ниско долу отляво на краката на пасажера. Мисля, че беше жълта пластмасова кутийка. Може да има студена спойка или окислен контакт на релето.

            Ще я намериш лесно ако след като махнеш тапицерията и откриеш мястото, дадеш команда да отключи. Ще чуеш релето да цъка.


            Ето тук търси M80:

            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:32.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Куплунгът към M 80 изглежда така:



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Куплунгът към M 80 изглежда така:

                Това колега не е куплунг а е конзола за реле пише си го ясно
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Смятам в неделя да го извадя да видим какво ще се получи.Благодаря за помощта.
                  166 2.4JTD-00г.

                  Comment


                  • #10
                    За пореден път се уверявам, че този E-learn става да си избърше човек г**а. Тук намирам информация, която изглежда по-достоверна (въпреки, че и тя вероятно е взета от някоя си версия на E-learn.

                    И така според тази информация нещата стоят така:

                    Управлението на заключващите механизми на вратите се нарича модул M-40 и се намира в багажника в дясно (там, където е фабричната аларма).
                    Този модул има 2 конектора B и C.
                    Всички мотори на бравите на вратите са свързани в паралел към пинове 4 и 5 от конектор B.
                    Би трябвало в момент на заключване между въпросните пинове (4 и 5) да се появи импулс в амплитуда 12 V и някаква полярност. В момент на отключване отново между въпросните пинове трябва да се появи импулс но с обратна полярност.
                    Ясно е, че щом вратите се отключват но не се заключват не се касае за лоша връзка между пинове 4 и 5 и моторите на ключалките. Въпросът е защо M-40 не изработва единия от двата възможни импулса. Възможно е в него да има реле с лош контакт. Така или иначе, трябва да се отвори и погледне.

                    PS: Колега Trop4i, гледам, че не си от София, но ако имаш път насам, веднага бих свалил модула от моята, за да пробваш. ......Или ако можеш да намериш отнякъде за пробата.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:08.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      За пореден път се уверявам, че този E-learn става да си избърше човек г**а. Тук намирам информация, която изглежда по-достоверна (въпреки, че и тя вероятно е взета от някоя си версия на E-learn.

                      И така според тази информация нещата стоят така:

                      Управлението на заключващите механизми на вратите се нарича модул M-40 и се намира в багажника в дясно (там, където е фабричната аларма).
                      Този модул има 2 конектора B и C.
                      Всички мотори на бравите на вратите са свързани в паралел към пинове 4 и 5 от конектор B.
                      Би трябвало в момент на заключване между въпросните пинове (4 и 5) да се появи импулс в амплитуда 12 V и някаква полярност. В момент на отключване отново между въпросните пинове трябва да се появи импулс но с обратна полярност.
                      Ясно е, че щом вратите се отключват но не се заключват не се касае за лоша връзка между пинове 4 и 5 и моторите на ключалките. Въпросът е защо M-40 не изработва единия от двата възможни импулса. Възможно е в него да има реле с лош контакт. Така или иначе, трябва да се отвори и погледне.

                      PS: Колега Trop4i, гледам, че не си от София, но ако имаш път насам, веднага бих свалил модула от моята, за да пробваш. ......Или ако можеш да намериш отнякъде за пробата.
                      Е-learn-a има бъгове но в случея проблема е в теб Мога да твърдя от всекидневно и многократно ползване на E-learn че си е супер точна А за метода проба грешка не коментирам, ако се чете правилно от менюалите няма да има никакъв проблем да се отстраняват проблемите
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Е-learn-a има бъгове но в случея проблема е в теб Мога да твърдя от всекидневно и многократно ползване на E-learn че си е супер точна А за метода проба грешка не коментирам, ако се чете правилно от менюалите няма да има никакъв проблем да се отстраняват проблемите
                        Във версията, която аз ползвам, този модул M40 изобщо не фигурира, за разлика от това, което съм дал в линка от предишния ми пост. Та кажи, коя версия ползваш ти, за да поправя грешката си.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Във версията, която аз ползвам, този модул M40 изобщо не фигурира, за разлика от това, което съм дал в линка от предишния ми пост. Та кажи, коя версия ползваш ти, за да поправя грешката си.
                          Колко пъти да ти повторя много добре виждам коя схема си извадил и ти казвам че проблема не е във версията Освен това за 166 съм ползвал и ПДФ-и на времето и пак са били верни и след това Е-леарн също Не търси под вола теле
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Колко пъти да ти повторя много добре виждам коя схема си извадил и ти казвам че проблема не е във версията Освен това за 166 съм ползвал и ПДФ-и на времето и пак са били верни и след това Е-леарн също Не търси под вола теле
                            Не знам как да ти го кажа.........може би на китайски за да го разбереш.

                            Това тук въобще го няма в Е-learn, който аз ползвам!


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Не знам как да ти го кажа.........може би на китайски за да го разбереш.

                              Това тук въобще го няма в Е-learn, който аз ползвам!
                              Добре господин китаец съгласен съм със всичко което пишете
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X